Recenze firem od Aplikant.cz

26 května, 2021

Vyhledávat recenze, hodnocení a názory uživatelů na firmy můžete na hodnotícím portálu Aplikant.cz. Portál od společnosti 123jobs Media umožňuje zobrazování recenzí a zkušeností lidí s firmami. Nebojte se říct svůj názor na operátory internetových připojení a sdílet ho s ostatními. Vkládat recenze můžete anonymně bez potřeby registrace. Najdete se zde například zkušenosti s operátory internetového připojení ve svém okolí. Poradíme vám jak postupovat v případě nekvalitních služeb od poskytovatele.

Lze reklamovat nekvalitní internetové připojení?

Ano, máte možnost reklamace. Často vám internet vypadává, nemůžete kvůli problémům pracovat nebo plnit své školní povinnosti? Už vás unavuje, že nemáte možnost sledovat vaše oblíbené filmy a seriály bez přerušení a výpadků? Uplatněte u operátora reklamaci.

Pokud je vaše internetové připojení opravdu nestabilní nebo nejste spokojeni s částkou, kterou za něj operátorovi platíte, je na místě začít uvažovat i o změně poskytovatele služeb. Jestli máte uzavřenou smlouvu na dobu neurčitou, její výpověď nesmí být jakkoliv sankcionována. Zpravidla však bývají smlouvy uzavírány na dobu určitou. V tom případě existují dvě varianty. Jako po spotřebiteli či po podnikající fyzické osobě při vypovězení smlouvy do tří měsíců od jejího uzavření, po vás může poskytovatel požadovat doplatit nejvýše pět procent součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy. Jestli je smlouva ukončena až po uplynutí tří měsíců od jejího uzavření, můžete odejít zcela bez dalších poplatků.

Lhůta pro reklamaci internetového připojení

Internetové připojení lze reklamovat do dvou měsíců od vadného poskytnutí služby. Po uplynutí této doby právo na reklamaci zanikne. Poskytovatel – recenze firem je povinen reklamaci vyřídit rychle bez zbytečného odkladu, nejpozději však do jednoho měsíce ode dne jejího doručení. V případě, že je nutno projednat situaci se zahraničním poskytovatelem, lhůta se o další měsíc prodlužuje. Jestli jste mohli poskytovanou službu využít pouze částečně či dokonce vůbec z důvodu problému na straně poskytovatele, je povinen závadu odstranit a snížit vám přiměřeně cenu. Můžete se také dohodnout na poskytnutí služby náhradním způsobem. Dnešní doba nabízí velké množství možností, v případě nespokojenosti změňte operátora a vyhněte se komplikacím s připojením internetu.