Reklamní plachty a billboardy lemují nejen české silnice. Všechny soupeří o naši pozornost a snaží se nějakým způsobem zaujmout. K zaujmutí mají jen několik vteřin. Reklamní plachty mají za úkol dostat do povědomí událost, firmu kolemjdoucích i kolemjedoucích. Tisk reklamních plachet je dobré promyslet, aby byl co nejlépe zapamatovatelný.
S ruchem každodenního života mají lidé obvykle jen pár sekund, aby zachytili váš pečlivě vytvořený design. Jak můžete zajistit, aby za těch pár sekund mohlo vaše publikum číst a rozumět vašemu banneru z ulice?
Při navrhování je třeba vzít v úvahu několik věcí, abyste se ujistili, že je čitelný pro vaše potenciální zákazníky či návštěvníky.
Písmo
Při vytváření textu je zásadní zvolit správnou velikost písma. Příliš malý a vaši diváci ho nebudou moci přečíst. Příliš velký a nebudete mít dostatek prostoru pro všechny informace, které chcete Poskytnout. Nejprve byste se měli ujistit, že nejdůležitější informace jsou ty největší, ať už jde o název vaší firmy, logo, slogan nebo cenu. Nejprve to upoutá oči diváků a přečtou si alespoň základní informace, pokud nic jiného – to je základ.
Využijte potisk krabiček jako další způsob efektivní reklamy.
Styl fontu
Stejně jako velikost písma je důležitým rozhodnutím styl písma, který vyberete pro svůj banner. Chcete něco, co je přitažlivé, ale jednoduché. Styl, který není příliš extravagantní, ale také neunikne pozornosti. Tisk je pro dnešní čtenáře mnohem přirozenější. Zvažte použití písma, které jste pro svou značku zvolili, abyste si čtenář spojil vaši firmu s bannerem a uchoval ji v paměti. Pokud však písmo vaší značky není pro banner nejvhodnější, vyzkoušejte jedno ze známějších fontů, například Arial, Calibri, Helvetica, Lucinda Grande, Tahoma nebo Verdana. Tato písma jsou jednoduchá, čistá a přirozeně přitahují pozornost.
Tisk samolepek, reklamní plachty, vizitky, kalendáře a mnoho dalšího objevíte v nadstandardní kvalitě na e-abctiskarna.cz.