Jsou již vizitky stále v móde či se již jedná pouze o přežitek dob minulých?

30 srpna, 2018

Odjakživa je podnikání spojeno s vizitkami. Ale je to slovo „odjakživa“ již minulostí? Jak je to vlastně s vizitkami v dnešní době moderních technologií a sociálních sítí? Najde se spousta zatvrzelých podnikatelů, kteří se bez vizitek prostě a jednoduše neobejdou, i ostatní, kteří již nechtějí míchat zvyky dob minulých s moderností doby dnešní.

V následujících řádcích vám prozradíme, proč byste neměli na tyto malé kousky speciálního papíru zanevřít:

Je to přeci tak jednoduché…

Je nějaký rychlejší způsob, jakým si předáte kontakt? Prostě předání vizitky z ruky do ruky nic nepředčí – jak už v ohledu na rychlost, tak i na osobní kontakt, který je jedním ze stěžejních bodů podnikání.

Můžete si to „osahat“

Je prokázáno, že nám lépe zůstane v paměti to, co si můžeme fyzicky osahat. Nepamatujete si pouze toho člověka, ale také emoce, které ve vás vyvolal. A ty se vám vybaví pokaždé, když se vám vizitka dostane do ruky.

Kontakt vždy na dosah

Nikdy nevíte, kde narazíte na potencionálního zákazníka. Mějte proto vždycky pár vizitek po ruce, abyste je mohli v případě potřeby jednoduše vytáhnout z kapsy. Digitální a technické informace náš mozek v dnešní době doslova přehlcují, proto je příjemné občas vyměnit formu kontaktu.

I vizitky jdou s dobou

„Staromódní“ papírové vizitky klidně můžete doplnit moderním QR kódem, do kterého uložíte ta nejzákladnější data. Poté už je klient jednoduše může přenést do svého mobilního telefonu. Tím bude vaše vizitka ještě lepší, než ty ostatní.

Levná forma propagace

Dříve se jednalo samozřejmě o docela vysoký náklad, v dnešní době je ale již tisk vizitek otázka „pár korun“. Nešetřete tedy na kvalitní propagaci, která vám může zajistit nové klienty a hlavně – vyšší příjmy.