Moderní webdesign jako skvělá reklama

22 června, 2017

Podnikáte a stále dumáte nad tím, proč nejsou vaše internetové stránky navštěvované tak, jak byste si vy samotní představovali? Pochybnosti jsou stoprocentně na místě, jelikož právě na web by měla mířit většina vašich potenciálních klientů. Vše může být dáno hned několika faktory.

Tím základním bývá mnohdy ne příliš povedený webdesign. Ano, pokud sami zavítáte na web, který je nepřehledný, okamžitě jej opouštíte. Tento faktor ovšem nemusí být samozřejmě jediný. My se v tomto článku soustředíme právě na to, jak by měl web nejen z pohledu designu vypadat.

Barvy a odstíny v hlavní roli

Hned na počátku vás u každého webu bezesporu zaujmou barevné odstíny. Celkové ladění internetových stránek musí být jednoznačně poutavé. Pozor ale na další extrém spočívající v přeplácanosti. V jednoduchosti byla vždy v historii největší síla. Tento fakt byste si měli také uvědomit. Odstíny je zapotřebí k sobě dokonale ladit tak, aby celek vypadal komplexně a jednolitě. Moderní webdesign se také zaměřuje na co nejlepší variace prvků, tedy widgetů, na stránce.

Kvalitní text jako základ

Nesmírně důležitý je bezesporu také jazykový projev na webu. Máte-li prezentaci plnou pravopisných chyb, návštěvníkům se budou vaše stránky zdát nedůvěryhodné. A divíte se jim? Hodně nepříjemné je prohlížení prezentací, které obsahují velké množství textu, jenž navíc není nijak výrazně členěný. Dnes hrají prim velmi stručná a maximálně věcná sdělení. Jen tak totiž lidé texty dokážou číst pozorně.

Nezapomeňte na vyhledávače

V neposlední řadě je zapotřebí web také přizpůsobit z pohledu vyhledávačů. Jestliže je tvorba e-shopu nebo firemní prezentace tvořena právě v souvislosti s vyhledávači, máte vyhráno. Dostanete-li se totiž na přední pozice jak v Seznamu, tak i v Googlu a jiných vyhledávačích, máte o zákazníky postaráno.