Váš web má slabý odkazový profil a chcete, aby se podpořil ve vyhledávání na důležitá klíčová slova? Pak je zapotřebí zajistit budování zpětných odkazů na webech, které mají smysl. Ideální možností pro získání zpětných odkazů jsou advertoriály. Advertoriál je často označovaný jako PR článek. Jde v podstatě o reklamní článek, jehož účelem je představit váš produkt či službu.
V článku jsou zakomponované odkazy skrze klíčová slova, která chcete podpořit. Článek se následně publikuje a vybraný web, ideálně na internetový magazín nebo blog, který má pravidelné návštěvníky. Tím získáte dvojí efekt, tedy získáte zpětný odkaz na cizím webu + oslovíte čtenáře daného webu, čímž dostanete svůj web více do povědomí.
Jak postupovat, když chci advertoriály
Pokud máte zájem o advertoriály, můžete si je sami psát a následně oslovovat jednotlivé weby, jestli by vám článek zveřejnily. Taková cesta je však mimořádně neefektivní a náročná. Mnohem jednodušší je zaregistrovat se na webu Pryard.com, kde můžete nakupovat advertoriály na celé škále internetových portálů, fór, blogů, novin a magazínů. Pokud nejste zrovna češtinářsky a stylisticky nadaní, můžete si článek na webu objednat i se sepsáním.
Vhodná strategie
Jaká je ideální strategie budování odkazů? Rozhodně by to neměla být jednorázová činnost, ale pravidelný proces. To, jak budujete zpětné odkazy na web, nesledujete jen vy, ale zejména vyhledávače. Pokud budujete zpětné odkazy konstantně, je to pro ně signál, že se jedná o přirozený nárůst popularity a začnou vás posouvat ve vyhledávání přes klíčová slova, která podporujete. Ideální cestou je stanovit si měsíční budget pro reklamu a za něj každý měsíc advertoriály nakupovat. Výsledek na sebe jistě nenechá dlouho čekat a vy se pak budete moci radovat nejen z lepších pozic ve vyhledávání, ale zejména z většího množství návštěvníků vašeho webu. Více informací vám přinese tento blog.